  • Data: 2015-03-05 19:26:37
    Temat: Re: Brak swobody zapoznania się z umową
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Bancer"

    [...]

    > Nie zrozumiałeś. Większość ludzi nie rozumie.

    Akurat IMHO Ty pobłądziłeś. Wszelkiej maści wciskacze
    garnków działają poza lokalem firmy i w związku z tym
    przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
    ---
    A ja pisałem, że nie ma ? Pisałem, że możliwość odstąpienia powinna być
    zależna od wartości umowy (ew. innych sensownych kryteriów) a nie od tego,
    czy została zawarta poza lokalem przedsiębiorcy. Bo czym innym jest zostać
    oszukanym na 2, 20, 200, 2000, 20 000,200 000 itd

    Więc mechanizm prawny jak widać jest, a skoro nadal
    jest problem z takimi naciągaczami, to wynika z tego
    o czym pisałem, a nie z braku właściwych aktów prawnych.
    ---
    Skoro "nadal jest problem z takimi naciągaczami" to widać przepisy nie
    działają i nie wiem po co o nich w ogóle piszesz.