  • Data: 2015-02-15 23:32:50
    Temat: Re: Brak pełnej unifikacji prawa między państwami
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 15 Feb 2015 22:44:07 +0100, "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    wrote:
    > Ja rozumiem, że nie zrozumiałeś tego co napisałem i nie zadałeś
    sobie trudu,
    > żeby odpowiedzieć na pytania które zadałem. Jakoś mnie to nie
    dziwi. Baw się
    > w trollowanie z kimś innym.

    Ależ ja nie troluję, po prostu uważam za słaby argument o ochronie
    prywatności: w czym jest gorszy videorejestrator od komórki czy
    aparatu fot? Skoro komórka i aparat może spełniać funkcję
    rejestratora obrazu to też powinny być zakazane a użycie ich karane.
    Nie daj Bóg, żeby wjechać do Austrii z komórka na uchwycie z
    włączonym nagrywaniem.
    Od razu kojarzy mi się stary dowcip z bacą, u którego milicja znalazła sprzęt do
    pędzenia bimbru... http://kawaly.tja.pl/dowcip,przyszla-pewnego-razu-po
    licja-do-bacy.html

    Obawiam się, że zakaz używania videorej. nie nic wspólnego z ochroną
    prywatności obywateli, na którą się powołałeś.

    --
    Marek