  • Data: 2015-02-16 11:26:47
    Temat: Re: Brak pełnej unifikacji prawa między państwami
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:almarsoft.4614799785226223379@news.neostrada.pl
    > że nie
    >
    > Właśnie ten przepis mnie zagotował i sprowokował, że poruszyłem kwestię
    > unifikacji aby zaprotestować przed takimi kretyństwami. Jest idealnym
    > kandydatem do tej dyskusji, bo łatwo wykazać, że nie ma on specjalnie
    > racjonalnego uzasadnienia.

    Problem w tym, że nie to jest tematem wątku.
    Przypomnę: zadałeś pytanie, dlaczego prawo nie jest zunifikowane między
    państwami.

    Nie tylko ja, ale i kilka innych osób zadało ci konkretne pytania, jak
    miałoby to działać i zasugerowało, że to bardzo niedobre rozwiązanie.
    Ty się jednak uczepiłeś jednego konkretnego przykładu (który jedynie
    potwierdza to, co wszyscy wiedzą, czyli że prawo nie jest zunifikowane)
    unikając odpowiedzi na pytania, które zmuszały Cię do wysilenia szarych
    komórek.
    Dla mnie dyskusja w tym stylu jest jałowa.

    Wiwo