eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak możliwości skorzystania z gwarancji w rozsądnym czasie podstawą do odstąpienia od umowy? › Re: Brak możliwości skorzystania z gwarancji w rozsądnym czasie podstawą do odstąpienia od umowy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni
    -stuttgart.de!news.belwue.de!news.tiscali.de!tiscali!newsfeed1.ip.tiscali.net!p
    roxad.net!feeder1-2.proxad.net!64.233.178.134.MISMATCH!postnews.google.com!19g2
    000hsx.googlegroups.com!not-for-mail
    From: o...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brak możliwości skorzystania z gwarancji w rozsądnym czasie podstawą
    do odstąpienia od umowy?
    Date: Thu, 27 Sep 2007 18:53:50 -0000
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 42
    Message-ID: <1...@1...googlegroups.com>
    References: <fdgseg$jrm$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.94.200.225
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1190919230 30215 127.0.0.1 (27 Sep 2007 18:53:50 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Sep 2007 18:53:50 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <fdgseg$jrm$1@atlantis.news.tpi.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
    2.0.40607),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: 19g2000hsx.googlegroups.com; posting-host=91.94.200.225;
    posting-account=ps2QrAMAAAA6_jCuRt2JEIpn5Otqf_w0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:488420
    [ ukryj nagłówki ]

    On 27 Wrz, 20:22, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> wrote:
    > Witam,
    >
    > Zepsuł się sprzęt elektroniczny i został wysłany do naprawy w ramach
    > gwarancji. Po mniej więcej 6 tygodniach zadzwoniłem a następnie wysłałem
    > e-maila z pytaniem kiedy sprzęt zostanie naprawiony.
    > W odpowiedzi (e-mailowej) zapewniono mnie, że w ciągu tygodnia sprzęt
    > zostanie odesłany. Oczywiście nic takiego się nie zdarzyło.
    >
    > W tej chwili minęły dwa miesiące od wysłania sprzętu do naprawy i mówiąc
    > szczerze to nie bardzo mi się chce szamotać z niesolidnym
    > sprzedawcą/gwarantem.
    >
    > Czy w związku z tym mogę odstąpić od umowy (i na jakiej podstawie) mając
    > na uwadze, że w warunkach gwarancji jest następujący zapis:
    > "Wady i usterki stwierdzone w okresie gwarancji zostaną bezpłatnie
    > usunięte w terminie 28 dni od daty przyjęcia sprzętu do naprawy. Gwarant
    > zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu rozpatrzenia reklamacji z
    > przyczyn niezależnych od firmy"
    >
    > Dodam może jeszcze tyle, że usterkę samodzielnie naprawiłbym w 15 minut,
    > ale nie chciałem tego robić ponieważ straciłbym gwarancję.
    >
    > Z góry dziękuję za sugestie.
    >
    > Piotrek

    Zwróć się z pismem do sprzedwcy , .W piśmie nadmień ,że
    odstępujesz od umowy i żądasz zwrotu ceny ( z przyczyn opisanych
    przez Ciebie ) .Podaj termin w jakim pieniądze winny zostać Ci
    przekazane np . w terminie 10 dni od daty wezwania ,. W razie dalszego
    braku reakcji ze strony sprzedawcy - wystąp do sądu z pozwem o nakaz
    zapłaty w postępowaniu nakazowym .Pozdawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1