eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak możliwości skorzystania z gwarancji w rozsądnym czasie podstawą do odstąpienia od umowy? › Brak możliwości skorzystania z gwarancji w rozsądnym czasie podstawą do odstąpienia od umowy?
  • Data: 2007-09-27 18:22:05
    Temat: Brak możliwości skorzystania z gwarancji w rozsądnym czasie podstawą do odstąpienia od umowy?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Zepsuł się sprzęt elektroniczny i został wysłany do naprawy w ramach
    gwarancji. Po mniej więcej 6 tygodniach zadzwoniłem a następnie wysłałem
    e-maila z pytaniem kiedy sprzęt zostanie naprawiony.
    W odpowiedzi (e-mailowej) zapewniono mnie, że w ciągu tygodnia sprzęt
    zostanie odesłany. Oczywiście nic takiego się nie zdarzyło.

    W tej chwili minęły dwa miesiące od wysłania sprzętu do naprawy i mówiąc
    szczerze to nie bardzo mi się chce szamotać z niesolidnym
    sprzedawcą/gwarantem.

    Czy w związku z tym mogę odstąpić od umowy (i na jakiej podstawie) mając
    na uwadze, że w warunkach gwarancji jest następujący zapis:
    "Wady i usterki stwierdzone w okresie gwarancji zostaną bezpłatnie
    usunięte w terminie 28 dni od daty przyjęcia sprzętu do naprawy. Gwarant
    zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu rozpatrzenia reklamacji z
    przyczyn niezależnych od firmy"

    Dodam może jeszcze tyle, że usterkę samodzielnie naprawiłbym w 15 minut,
    ale nie chciałem tego robić ponieważ straciłbym gwarancję.

    Z góry dziękuję za sugestie.

    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1