  • Data: 2009-07-23 20:16:31
    Temat: Re: Brak meldunku przy sprzedaży mieszkania
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:h4a7tj$lk8$1@news.onet.pl Liwiusz

    > Nie znam jednak przepisu, który nakazywałby posiadanie miejsca
    > zamieszkania.
    > Prawo do lokalu nie jest przeciez tożsame z miejscem zamieszkania.
    > Tak sobie kombinuję, bo mam prawo własności do dwóch lokali
    > mieszkalnych, a zameldowany jestem w jeszcze innym... :)

    Nie musisz mieć miejsca zamieszkania. Jednakże ulgę internetową
    możesz użyć tylko w miejscu zamieszkania. Jeśli ktoś zatem odlicza sobie
    internet w miejscu X, i nie zgłasza miejsca X jako swojego miejsca
    zamieszkania, to:

    1. Albo tam nie mieszka i nie ma prawa odliczyć internetu
    2. Albo tam mieszka i nie dopełnił obowiązku rejestracji w US.

    --
    Liwiusz