  • Data: 2009-07-23 20:44:25
    Temat: Re: Brak meldunku przy sprzedaży mieszkania
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:h4agf6$e0k$1@news.onet.pl Liwiusz

    > To wiadomo.

    > Nie, jest trzecia możliwość.
    > Zgłosił, że mieszka, odlicza usługę providera, ale nie mieszka.

    Można i tak, tyle że jest to teoretycznie niezgodne z prawem, a
    ponadto moje punktowanie odnosiło się do sytuacji "odlicza, a nie
    zgłasza że mieszka", a Ty piszesz o "zgłasza, odlicza, nie mieszka".

    > Najgorzej, to jak ktoś nie mieszka nigdzie (wolno mu) i wykupi sobie
    > internet mobilny.
    > Wtedy z odliczeniem krucho.
    > Dyskryminacja jawna. ;)

    Z internetem mobilnym w ogóle jest krucho. Możesz mieszkać w X, kupić
    sobie internet mobilny, a nie odliczysz, bo zgodnie z interpretacją
    lokalnej izby skarbowej z ulgi nie można skorzystać, bo internet nie
    jest na stałe zainstalowany w miejscu zamieszkania.
    Choć są chyba też odmienne interpretacje. Jak ktoś chce być kryty, to
    powinien sobie sprawdzić, albo nawet sam wystąpić o interpretację.

    --
    Liwiusz