    From: "Easy" <e...@m...nospam.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brak meldunku przy sprzedaży mieszkania
    Date: Mon, 20 Jul 2009 23:24:06 +0200

    Użytkownik "Jakub Krajewski" <j...@w...krajewski.org> napisał w
    wiadomości news:1957079.qWbKRVvXX4@kraju.core...
    > witek <h42kds$n86$1@inews.gazeta.pl> napisał:
    >
    > [...]
    >
    > Zapewne u rodziny (chociaż szukamy też czegoś innego).
    >
    > Hm, meldunek tymczasowy? Może dostanę wtedy pewnie jakieś zaświadczenie
    > i będę mógł zatrzymać dowód? ;) Przepraszam za gąszcz pytań, przejdę
    > się do urzędu jutro ale chciałem wiedzieć mniej więcej na czym stoję.

    chyba troszeczke dramatyzujesz ;)
    ja juz od dosc dawna mam dowód ze starym meldunkiem a posługuje sie
    potwierdzeniem zameldowania i oprócz tego ze panie w urzedach czasem
    wymagaja nie starszego niz 3 miesiace nie mam zadnych problemów.
    Spróbuj sie dogadac z nowym wlascicielem ze przez czas twojego "zawieszenia"
    bedzie oddawal Tobie korespondencje a w podziekowaniu daj mu flaszeczke
    dobergo wina.
    jak sie juz docelowo zameldujesz to zmienisz dokumenty i wyprostujesz
    sprawy we wsztstkich instytuchach... choc z doswiadczenia wiem ze to
    nierealne ;) nie da sie wyslac stosownego pisma do WSZYSTKICH którzy
    dysponuja Twoim adresem, szczegolnie jesli na tym starym mieszkało sie dosc
    dlugo

    E.