  • Data: 2009-07-21 09:27:46
    Temat: Re: Brak meldunku przy sprzedaży mieszkania
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 10:35
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h43ukj$3on$1@news.onet.pl>):

    > US nie interesuje miejsce zameldowania. Należy się do US względem
    > miejsca zamieszkania.

    Co jest tożsame. Bo miejsce ,,zamieszkania'' nie zostało chyba nigdzie
    zdefiniowane, prawda? A poza tym, jak się gdzieś mieszka, to trzeba się tam
    zameldować. Poza tym, gdyby US patrzył na miejsce zamieszkania, to
    wyjeżdżając na wakacje musiałbym zmieniać US. Więc na mój gust jednak
    miejsce zameldowania się liczy. Mylę się?

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)