  • Data: 2007-12-06 13:11:56
    Temat: Re: Boje z TPSA w sprawie rachunkow - prosba o pomoc
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wlochaty pisze:
    > Witam
    >
    > Mam pewna od lat ciagnaca sie sprawe zaleglych rachunkow wobec TPSA
    > Sprawa wyglada mniej wicej tak:
    >
    > rok 2002/2003 - Jestem abonentem TPSA uslug: abonament standard + neostrada
    > +
    >
    > czerwiec 2003 - przestaje dzilac telefon i lacze, mam juz kilka zaleglych
    > faktur.
    [...]

    Pewnie niewiele pomogę, ale miałem podobną sytuację. Tylko w pewnym
    sensie gorszą. Bowiem ja teoretycznie miałem podłączony telefon, tylko
    upierałem się, że nie mam. Bowiem instalacja wyglądała tak, że na środku
    przedpokoju wystawały mi dwa druty ze ściany, i technicy upierali się,
    że to jest instalacja. A mi się to nie podobało. Więc upierałem się, że
    mają mi zamontować jakąś puszkę i to w jakimś sensowniejszym miejscu.
    Oni z kolei nie chcieli tego zrobić. To tak tytułem wstępu.

    Ja co miesiąc reklamowałem, że nie mam instalacji więc nie mogę płacić.
    Oni reklamację przyjmowali i nie naliczali mi rachunku za dany miesiąc.
    Przyjeżdżali technicy i mówili, że nic z tym zrobić nie mogą bowiem
    kabel jest. Więc ja nadal reklamowałem a oni przyjeżdżali i rozkładali ręce.

    Po kilku miesiącach takiej zabawy w trakcie remontu zamurowałem te kable
    i powiedziałem, że instalacji nie ma w ogóle. Umowy nie chcieli
    rozwiązać a wręcz straszyli mnie jakimiś przeraźliwymi kosztami, wprost
    twierdząc, że z nimi nie wygram, bo mają lepszych prawników.

    Efekt ostateczny był taki, że umowa została rozwiązana a ja nie
    zapłaciłem nawet 1pln. Bo na każdy miesiąc miałem zgłoszoną reklamację.
    I w bilingu nie mieli nawet jednego połączenia.

    Dlatego skoro zgłaszałeś reklamację i niczego nie podpisywałeś,
    technikom, że jest dobrze, to nie powinno być problemów.

    Arek