eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBoje z TPSA w sprawie rachunkow - prosba o pomoc › Re: Boje z TPSA w sprawie rachunkow - prosba o pomoc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!
    not-for-mail
    From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Boje z TPSA w sprawie rachunkow - prosba o pomoc
    Date: Thu, 06 Dec 2007 14:11:56 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <fj8shb$gj8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <fj7jo8$qkl$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.205.221.98
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1196946800 17000 195.205.221.98 (6 Dec 2007 13:13:20
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Dec 2007 13:13:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    In-Reply-To: <fj7jo8$qkl$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:501931
    [ ukryj nagłówki ]

    Wlochaty pisze:
    > Witam
    >
    > Mam pewna od lat ciagnaca sie sprawe zaleglych rachunkow wobec TPSA
    > Sprawa wyglada mniej wicej tak:
    >
    > rok 2002/2003 - Jestem abonentem TPSA uslug: abonament standard + neostrada
    > +
    >
    > czerwiec 2003 - przestaje dzilac telefon i lacze, mam juz kilka zaleglych
    > faktur.
    [...]

    Pewnie niewiele pomogę, ale miałem podobną sytuację. Tylko w pewnym
    sensie gorszą. Bowiem ja teoretycznie miałem podłączony telefon, tylko
    upierałem się, że nie mam. Bowiem instalacja wyglądała tak, że na środku
    przedpokoju wystawały mi dwa druty ze ściany, i technicy upierali się,
    że to jest instalacja. A mi się to nie podobało. Więc upierałem się, że
    mają mi zamontować jakąś puszkę i to w jakimś sensowniejszym miejscu.
    Oni z kolei nie chcieli tego zrobić. To tak tytułem wstępu.

    Ja co miesiąc reklamowałem, że nie mam instalacji więc nie mogę płacić.
    Oni reklamację przyjmowali i nie naliczali mi rachunku za dany miesiąc.
    Przyjeżdżali technicy i mówili, że nic z tym zrobić nie mogą bowiem
    kabel jest. Więc ja nadal reklamowałem a oni przyjeżdżali i rozkładali ręce.

    Po kilku miesiącach takiej zabawy w trakcie remontu zamurowałem te kable
    i powiedziałem, że instalacji nie ma w ogóle. Umowy nie chcieli
    rozwiązać a wręcz straszyli mnie jakimiś przeraźliwymi kosztami, wprost
    twierdząc, że z nimi nie wygram, bo mają lepszych prawników.

    Efekt ostateczny był taki, że umowa została rozwiązana a ja nie
    zapłaciłem nawet 1pln. Bo na każdy miesiąc miałem zgłoszoną reklamację.
    I w bilingu nie mieli nawet jednego połączenia.

    Dlatego skoro zgłaszałeś reklamację i niczego nie podpisywałeś,
    technikom, że jest dobrze, to nie powinno być problemów.

    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1