eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-21 11:45:57
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.05.2022 o 08:47, Shrek pisze:

    > Ale najpierw - popierasz czy nie?

    > Dajesz.

    To zbyt trudne tematy dla ciebie. Za bardzo zniuansowane i za mało
    zero-jedynkowe.
    Dla ciebie coś co działa, to znaczy, że nie działa, albo znowu
    przypierdolisz się do jakiegoś sęka, kompletnie ignorując sens i
    kontekst, więc mi się odechciało dyskusji z tobą.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr