eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-21 00:28:38
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.05.2022 o 22:05, Shrek pisze:

    > Nie pierdolę. Ty pierdolisz i nawet napisałeś w jednym poście, żebym
    > sobie poszukał w wypowiedziach kaczanowskiego, ale w sumie nie znajdę bo
    > o czipach akurat nie pisał.

    Pierdolisz. Miałeś szukać stylu jego wypowiedzi, a nie czipów, sensu (a
    ściślej bezsensu) jego argumentacji polegającej na przedstawianiu jako
    prawd objawionych badań o których słyszał, że ktoś napisał, że słyszał,
    że są badania, które gdyby je wykonano, to by potwierdziły jego prawdy
    objawione. Dokładnie takiego samego stylu, który używają idioci od
    czipów. Dlatego użyłem czipów w parafrazie.

    Te czipy, to taki "sęk" jak z tego skeczu napisanego i wykonanego przez
    inteligentnych ludzi dla inteligentnych ludzi, którzy bez tłumaczenia
    rozumieją na czym polega sedno tego skeczu.
    A przypierdoliłeś się do tych czipów, jak ten ociężały w myśleniu koleś
    ze skeczu do tego sęku. Nie dlatego, że nie rozumiesz, tylko dlatego, że
    rozumiesz, ale nie miałeś się do czego innego przypierdolić. I teraz
    będziesz te czipy wałkował do usranej śmierci, pomimo tego, że doskonale
    rozumiesz, że nie czipów miałeś szukać.

    > Jesteś z tych co jak ich za rękę złapac to
    > mówią że nie ich ręka, i mają czelność pokazaywac na innych palcem i
    > zarzucać im manipulacje.

    Już tyle razy złapałem cię za rękę, że stałeś się ostatnim człowiekiem
    na świecie, który mógłby mi to zarzucić.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr