eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawaRe: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Date: Fri, 20 May 2022 13:30:07 +0200

    W dniu 20.05.2022 o 13:09, Kviat napisał:

    > "tak zaspoileruję - bo sam nie przeglądałem, ale widziałem komentarz
    > kogoś, kto przeglądał pobieżnie kolejne opublikowane dokumenty przez
    > Pfizera (sąd nakazał, to publikują), na razie też pobieżnie (tego jest
    > dość dużo - więc trzeba poczekać na finałowe opracowanie), ale podobnież
    > wynika z tego, ze (...)"
    >
    > "ponieważ próbka była mała, ciężko powiedzieć, czy było to skuteczne i
    > prawidłowe leczenie - przypomnijmy, że w zasadzie tak leczono w Chinach,
    > ale czy to skuteczne jest, czy nie okazałoby się, tak jak u nas po
    > analizie, że było to nieprawidłowe leczenie(...)"

> [...]

    Znowu konfabulujesz - tam gdzie piszę, że coś nowego się pojawia, to
    piszę, tam gdzie piszę, że coś jest faktem, też o tym piszę (np dokument
    stworzony miedzy innymi przez Donalda Hendersona). Widzisz potrafię
    rozróżnić coś co jest w trakcie, albo niewystarczająco udowodnione i
    jasno o tym mówię, a co jest dokumentem pewnym. Przedstawiam i te i te,
    Ty natomiast przedstawiasz głównie opinie z demagoga, i podobnych
    faktcheckerów, które potrafią pisać, że coś nie jest prawdą i mylą IFR z
    CFR-em.

    --
    http://zrzeda.pl