eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Date: Fri, 20 May 2022 13:09:21 +0200

    W dniu 20.05.2022 o 07:33, Shrek pisze:

    > Ja? Przecież to ty dzwonisz.

    > Ależ rozumiem - wielokrotnie to pisałem - ty nie dyskutujesz z
    > dyskutantem a ze swoim wyobrażeniem dyskutanta i to ci się wydaje
    > bierzesz za jego wypowiedzi (podpierając się parafrazą). To się pewnie
    > jakoś fachowo nazywa, ale przypomina schizofrenie. Głosy ci kazały
    > napisać, że szury tu pisały o czipach:P

    "tak zaspoileruję - bo sam nie przeglądałem, ale widziałem komentarz
    kogoś, kto przeglądał pobieżnie kolejne opublikowane dokumenty przez
    Pfizera (sąd nakazał, to publikują), na razie też pobieżnie (tego jest
    dość dużo - więc trzeba poczekać na finałowe opracowanie), ale podobnież
    wynika z tego, ze (...)"

    "ponieważ próbka była mała, ciężko powiedzieć, czy było to skuteczne i
    prawidłowe leczenie - przypomnijmy, że w zasadzie tak leczono w Chinach,
    ale czy to skuteczne jest, czy nie okazałoby się, tak jak u nas po
    analizie, że było to nieprawidłowe leczenie(...)"

    Tego jest więcej, ale specjalnie dla ciebie wyszukałem przykładowe cytaty.

    Czyli nie wiadomo, ale wiadomo, bo gdyby sprawdzono, to tak by było.
    Koleś wielokrotnie i z premedytacją twierdzi, że coś jest faktem, bo
    gdyby to sprawdzono, ale jeszcze nie sprawdzono, to na pewno tak jest,
    chociaż jeszcze nie wiadomo, czy tak jest, ale tak jest.

    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.
    Jeśli ci głosy pozwolą.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.