    From: "Czapla" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokada ruchu - protest - czy to trzeba zgłaszać?
    Date: Tue, 05 Aug 2008 09:59:21 +0200
    Sender: k...@n...onet.pl

    > Jesteś niepoważny.

    Moja żona od kilku lat mówi to samo...

    > Przeszkadza Ci gość X,

    Ano niekoniecznie mi, ja jsetem dosyć daleko od tej dyskoteki. Zasięg hałasu to
    kilkaset metrów, gęsta zabudowa. Parę tysięcy osób cierpi.

    > a Ty chcesz mocno zdenerwować wszystkich ludzi w
    > mieście. Na pewno Cię poprą w Twoich żądaniach :/

    Niech się przesiądą do tramwajów:). Ich poparcie nie ma dla nas żadnego
    znaczenia, oni tu nie mieszkają.

    > Nie lepiej załatwić sprawę bezpośrednio z właścicielem lokalu,

    Amunicji brakuje:) a i chętnych do odsiadki też nie ma. Stąd pytanie na grupie.

    > Albo może chociaż zorganizować protest, w taki sposób aby utrudnić mu
    > trochę życie,

    Przestać pić piwo w ramach protestu? Wybacz, ale jesteś niepoważny.

    Właściciel tu nie jest winny, kasa jest kasa, jak można zarabiać, to reszta się
    nie liczy. Winne są władze dzielnicy, ale żaden urzędas nie zareaguje, jeśli
    nie będzie dużej afery. Inne środki perswazji zostały już wyczerpane. Kierowcy
    zrozumieją :).

    Pozdrawiam

    Czapla