  • Data: 2010-02-19 07:25:16
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4b7dc6fd$1@news.home.net.pl...

    > Naucz się czytać. Nic takiego nie napisałem.

    nie no pewnie, caly czas sugerujesz ze to pewnie "jeden kompleks"

    > Hipokryta.

    ??

    > Tia, awanturujesz się o "naruszane własności" przez parkujących - a
    > wychwalasz pod niebiosa faktycznie naruszanie własności blokadami.

    nie wychwalam, a popieram, poniewaz jest to jedyne skuteczne narzedzie do
    szybkiego pobrania naleznosci i odstraszenia w przyszlosci cwaniakow

    > Czyli co, jak tankuje za długo albo za długo je w stacyjnym bistro - to
    > blokada? Śliczne zachęcanie klientów do korzystania z usług ;->

    ale to nie twoj problem

    > Kłamiesz.

    ty napewno

    > No na pewno zablokowanie kogoś przy dystrybutorze ułatwi doń dostęp...

    a co ma piernik do wiatraka, wyszlo twoje nieczytanie, albo niezrozumienie

    > No dobrze: bardzo dyskretnie oznakowane i znane tylko bywalcom. Są
    > takie? Poza BP?

    tobie to chyba naprawde jak dziecku trzeba wszystko tlumaczyc, bo inaczej
    nie zrozumiesz

    > I znowu sam nie pamiętasz, co pisałeś - domagasz się blokowania
    > KAŻDEGO, kto stoi "za długo" (włącznie z tymi, którzy w tym momencie
    > korzystają z innych usług BP).

    a ty jak zwykle nie potrafisz pojac ciagu przyczynowo skutkowego, najpier
    byli parkujacy tam godzinami, potem blokady, wiec jak znikna parkujacy
    godzinami, to znikna blokady
    kumasz, czy mam ci to narysowac?