  • Data: 2010-02-18 16:27:28
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 07:41:06 -0800 (PST), f...@g...com
    napisał(a):

    > Pokazac Ci ulice na Ealingu gdzie nie ma zadnych restrykcji
    > parkingowych?

    Są miejsca płatne, są darmowe. To dosyć oczywiste. Nie jest oczywiste
    oburzenie na właściciela, który chce kasy za używanie swojej własności.
    Choć należy przyznać, że właściciel tej stacji wybrał chyba najgorszy
    sposób ściągania należności i dołożył do tego absurdalną cenę, co może
    budzić emocje.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek