  • Data: 2010-02-18 16:24:29
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 11:34:09 -0000, pmlb napisał(a):

    > Placisz podatek drogowy w paliwie, wiec skad ci przyszlo do glowy, ze
    > parkowanie jest za darmo przy ulicy czy na stacji benzynowej?

    Nie przypuszczam by ajent stacji benzynowej miał płacone z podatku
    drogowego. To jego teren i nie wiem skąd pomysł, że ma obowiązek
    udostępniać go bezpłatnie. Oczywiście może to robić, ale może też pobierać
    opłaty za parkowanie, czy wjazd. Jego własność.

    > W UK, jesli nie ma specjalnych stref zakazu parkowania lub ograniczenia
    > (przewaznie newralgiczne miejsca) mozesz parkowac przy ulicy w dowolnym
    > miejscu (nie zastawiajac wyjazdu, drogi ewakuacyjnej itp) byle nie na
    > chodniku (jest zakaz parkowania na chodnikach z wyjatkami), czasem masz tak,
    > zawet na zakrecie czy skrzyzownaiu nie ma wolnego miejsca:) I ludzie jezdza
    > i zyja...

    I można w UK parkować na prywatnym terenie i nikt będzie za to chciał kasy?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek