  • Data: 2010-02-18 18:36:59
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb wrote:

    > Bzdura, Stacja Benzynowa to nie prywatny dom, prowdzisz dzialalnosc
    > handlowo-uslugowa i podlegasz pod inne przepisy.

    I mam prawo ustalić sobie, że "parking tylko dla klientów" Dla pracowników
    biur stawka wynosi x zł/h.

    > Nie wolno ci wybierac
    > kogo wpuscisz a kogo nie, chyba ze zalozysz klub i tylko czlonkowie klubu
    > maja wstep.

    Kierowcy sąsiednich biurowców nie są moimi klientami.

    > Prowadzac Stacje benzynowa lub inna dzialanosc zgadzasz sie na wszystko co
    > dotyczy tej dzialanosci. Jesli nie to zamykasz biznes i jedziesz np. do
    > Ruandy i tam otwierasz bo tam np. mozna napisac kogo wpuszczasz a kogo
    > nie:))

    Prowadząc stację benzynową nie masz obowiązku świadczenia usługi bezpłatnego
    parkingu dla popapranych kierowców sąsiednich biurówców. Za to masz prawo
    świadczyć odpłatnie taką usługę, oraz ustalić sobie cenę zaporową.

    > Ale zrozum, ze w Polsce jest Polskie Kierownictwo BP.
    > Wychowane w polsce i w polsce mieszkajace, wiec dla nich bycie burakiem to
    > codziennosc:)

    I co z tego. Przejedzie taki Brytyjczyk, zaparkuje na BP, a potem wróci do
    siebie o więcej nogi tam nie postawi;-)

    > Ty tez wymysl sobie jakas dzialannosc, zrob ladne logo, i dogaduj sie z
    > ludzmi by pod twoim logo robili bibznes identyczny jak ty u siebie. Moze
    > tez wypromujesz nowe logo?:)))

    Dzięki, moja działalność ma sie nieźle bez logo, za to z lokalną marką. Nie
    będę jej sobie psuć.
    J.