  • Data: 2010-02-18 15:46:21
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 18, 2:10 pm, "pmlb" <p...@d...com> wrote:
    > "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

    > No i co z tego?
    > A moj np. samochod. I jakim prawem mi uniemozliwiaja korzystanie z niego?
    > Od kiedy to (nawet gdyby) zlamanie wenetrznego regulaminu debila bylo
    > zezwoleniem na lamanie prawa?

    > Nie musza byc! parking przy stacji benzynowej jest dla kierowcow.
    > Mozesz jechac 800km byc padniety i wlasnie parkin na stacji po to jest bys
    > sobie zrobil przerwe.
    > Ja wiem, ze w Polsce inaczej sie to rozumie...

    > Wystarczy odpowiednie oznakowanie. W UK przy miejscach parkingowych masz
> [...]

    Akurat lepszy wyjsciem jest odjechac spod dystrybutora, zeby nastepny
    mogl zaczac tankowac - i dopiero robic zakupy, albo korzystac z
    toalety - oczywiscie, jesli plac na stacji jest wystarczajaco duzy.
    Osobiscie jesli widze ze stacja jest bardzo obstawiona i ktos nie
    myslac o innych robi tak jak Ty powyzej, to jest dla mnie
    egocentrycznym burakiem