eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlednie wyslany przekaz pocztowy. › Re: Blednie wyslany przekaz pocztowy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blednie wyslany przekaz pocztowy.
    Date: Tue, 18 Nov 2008 23:57:42 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <gfvh9e$kj4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <9...@a...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: chello089078045126.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1227049070 21092 89.78.45.126 (18 Nov 2008 22:57:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Nov 2008 22:57:50 +0000 (UTC)
    X-User: kw1618
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:563815
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 18 Nov 2008 07:30:48 -0800 (PST), o...@k...pl napisał(a):

    > Witam serdecznie.
    >
    > Jakies 2 miesiace temu dostalem kilka zl przekazem pocztowym.
    > Dzisiaj dzwoniac do instytucji, ktora mi to wyslala okazalo sie, iz
    > otrzymalem pieniadze omylkowo.
    > Instytucja oczywiscie nakazala mi te pieniadze zwrocic.
    >
    > Powstaje pytanie, czy ta instytucja ma prawo zadac odemnie zwrotu tych
    > pieniedzy? Przekaz byl zaadresowany na mnie i byly wpisane wszystkei
    > moje dane.
    > Jak prawo ustosunkowuje sie do czegos takiego?

    Błędem było dzwonienie i dowiadywanie się.
    Adres, imię i nazwisko Twoje, znaczy dla Ciebie. Oni co najwyżej gdy się
    zorientują, mogą Ciebie uprzejmie poprosić, a Ty łaskawie zgodzić na zwrot.

    Jeśli się nie zgodzisz, wtedy droga prawna, proces cywilny, moim zdaniem
    mają małe szanse na wygranie, ale w sądzie bywa różnie.

    Znam taki przypadek: Kiedyś klienci zadzwonili do instytucji aby załatwić
    sprawe, uzyskali przez telefon infoo procedurze, instrukcję, aby wejść w
    internet, tam jest nr konta, wpłacić opłatę. Weszli w internet, trafili na
    "jakiś nr konta" ale nie ten co trzeba i pieniądze wpłacili do osoby
    fizycznej. Błędy się zdarzają, przez roztargnienie, przez niewiedzę,
    nieuwagę własną.


    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kontakt z kw1618 przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1