  • Data: 2008-11-20 10:00:44
    Temat: Re: Blednie wyslany przekaz pocztowy.
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 19:41:32 +0100, Johnson napisał(a):

    > Nie, właścicielem akurat się stał.

    Może się mylę, ale myślałem że do pieniędzy też stosuje się przepisy KC
    dotyczące własności i nie wiem jak można przenieść prawo własności na kogoś
    innego bez umowy.

    płaszcz. Jesteś przez chwilę posiadaczem,

    > Czyli jak ktoś wyśle do ciebie pieniądze to znaczy automagicznie, że
    > prosi o ich "potrzymanie" :) ?

    No prawie... tylko że wtedy chyba nie trzeba ich
    zwracać: KC Art. 411.

    KC Art. 224. § 1. nie działa?

    Pozdrawiam,
    Henry