  • Data: 2005-04-30 08:18:22
    Temat: Re: Blad pracownika
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net> dosć
    niespodziewanie napisał(a):
    ?

    > Narazil na straty bank - wchodzi w gre postepowanie cywilne, o zwrot
    > naleznosci wraz z odsetkami karnymi.

    Bzdury
    Jak na raził bank na straty?? Bank sam popełnił błąd.

    Ogolnie rzecz biorac, jeśli nie ma odpowiedniego zapisu w umowie, to bank
    nie odzyska tych pieniedzy od posiadacza konta.
    Odzyska je za to z pensji pracownika , który popelnił ten błąd.
    Czy odpowada Ci to, ze ktoś marnie opłacany zapłaci za Twoje wydatki,
    kosztem wydatków swojej rodziny?
    Jeśli tak, to nie oddawaj, jeśli jednak myślisz o czymś więcej niż swoje
    życie, to nie wydawaj cudzego i dobrowolnie się rozlicz
    pozdrawiam

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide