eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlad pracownika › Re: Blad pracownika
  • Data: 2005-04-30 17:41:29
    Temat: Re: Blad pracownika
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 30.04.2005 Roman Rumpel <romane@screwspam> napisał/a:
    > Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net> dosć
    > niespodziewanie napisał(a):

    >> Narazil na straty bank - wchodzi w gre postepowanie cywilne, o zwrot
    >> naleznosci wraz z odsetkami karnymi.
    >
    > Bzdury
    > Jak na raził bank na straty?? Bank sam popełnił błąd.

    Mowa w koncu byla o wplywie, ktory wplynal na konto z powodu zle zaadresowanego
    przelewu. W takiej sytuacji, niezgodnosc nazwisko/numer konta, w momencie, kiedy
    rzeczywiscie istnieje konto o podobnym numerze i poprawnym nazwisku (AFAIK liczy
    sie roznica dwoch cyfr) uprawnia bank do natychmiastowego wycofania srodkow z
    konta w ramach postepowania reklamacyjnego. To nie bank popelnil blad a nadawca
    przelewu - czlowiek, istota omylna - i to nie byly pieniadze odbiorcy. Proste?

    --
    *** Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz ***
    *** l...@u...net / +48 505 433 946 / gg://5888 ***
    *** http://lancaster.apcoh.org / JID: s...@l...moo.pl ***
    *** Xeon-3.0GHz/2048MB/320GB & Atari 1040STF/4MB/105MB user ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1