eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlad pracownika › Re: Blad pracownika
  • Data: 2005-05-01 10:56:21
    Temat: Re: Blad pracownika
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    poreba <d...@p...com> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > Tu na psp ktoś donosił, że banki odchodzą od praktyki tej weryfikacji,
    > możesz potwierdzić lub zaprzeczyć?

    Tak, banki odchodzą, bo taka weryfikacja kazdego przelewu jest uciążliwa.
    Dlatego też banki są wściekłe, ze SN wydał taki wyrok (nie mam pod reka
    sygnatury, jeśli Ci potrzebna znajdę). Zapewne z tych powodów banki zaczeły
    umieszczać takie klauzule o prawie do storna w umowach racunku. Ten, kto w
    umowie takiej klauzuli nie ma może pieniędzy nie oddawać, pamiętając jednak
    o tym, ze zapłaci za to pracownik banku.
    Aha - czesto bywa tak, ze banki w takiej sytuacji od razu obciażają
    pracownika i nie robią hałasu, żeby nie ośmieszać się, że przelewu poprawnie
    zrealizowac nie potrafią.

    Tak poza wszystkim zauważ, że taki przelew wpływający na cudze konto jest
    świadczeniem nienależnym. nie ma obowiazku zwrotu, jeśli świadczacy
    wiedział, ze nie powinien świadczyc. Bank, jakpo profesjonalista musi
    wiedziec komu ma przelać, a komu nie.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    "kiedy zażywam żeń-szeń, to pamiętam, gdzie położyłem Viagrę"
    C Hollywood Homicide

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1