eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBiuro nieruchawości i umowa na obejrzenie nieruchomości :-) › Re: Biuro nieruchawości i umowa na obejrzenie nieruchomości :-)
    From: "Deni" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Biuro nieruchawości i umowa na obejrzenie nieruchomości :-)
    Date: Fri, 27 Jul 2007 19:34:08 +0200

    Użytkownik "sotb" <s...@n...netu> napisał w wiadomości
    > Cze,
    >
    > Wczora to się uśmiałem.

    Z powodu? Bo dalsza czesc postu tego nie tlumaczy.

    > Dowiedziałem się, że aby obejrzeć nieruchomość przeznaczoną do sprzedaży
    > Biuro Nieruchomości żąda od ewentualnego klienta podpisania umowy.

    Polecam lekture ustawy o gospodarce nieruchomosciami.

    > Jeśli podadzą mu namiary i się nieruchomość spodoba to klient nie będzie
    > mógł jej kupić bezpośrednio od właściciela nieruchomości.

    A jak sobie to wyobrazasz? Biura maja baze ofert, reklamuja je, zebys Ty
    mogl do danej oferty dotrzec, ewentualnie wyszukuja cos specjalnie dla
    Ciebie, a Ty kupujesz ta nieruchomosc bezposrednio po tym jak ktos sie
    napracowal, zebys Ty ja mogl kupic? A jaki zysk ma w tym wypadku agencja? BN
    to nie instytucje charytatywne.

    > Jest to zgodne z prawem?

    Oczywiscie.

    > Czy taki klient może się wymigać od takiej umowy?

    Nikt nikogo nie zmusi do podpisania umowy, ale nie zadaj tez, zeby ktos dla
    Ciebie oracowal za darmo.

    Pozdrawiam
    Deni