  • Data: 2003-10-04 11:56:11
    Temat: Re: Bilety tramwajowe
    Od: " leon" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    walet ty lepiej nie kombinuj :), ale faktycznie jak pisali jest ten §8.3. Co
    prawda regulamin zobowiazuje do posiadania biletu ale rownoczesnie wg. mnie
    zobowiazuje MPK do takiej dystrybucji biletow aby bylo mozliwy bezproblemowy
    zakup - np we wrocku widzialem ze prawie na kazdym przystanku byly automaty
    drukujace kazdy rodzaj biletu. Co najlepsze jest punkt
    §7.4. Kierujący pojazdem zobowiązany jest do posiadania biletów do sprzedaży
    zgodnie z taryfą przewozową

    a kierowca posiada tylko bilety jednorazowe do nabycia po podwyzszonej cenie
    zakupu. Czyli jak dla mnie kazdorazowo moznajechac za darmo - wystrczy chciec
    kupic jakikowiek bilet czasowy.

    leon - wkurzony brakiem mozliwosci kupna biletu calodniowego ulgowego w 8
    kioskach i straty pol godziny --> jezdzilem za darmo

    ps. regulamin mpk
    http://www.mpk.krakow.pl/s.php?p=2+30+31