    Date: Tue, 19 Jul 2011 16:17:56 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bilety a zmiana stawki

    (19.07.2011 15:46), witek wrote:

    > nic nie straciles
    > jesli to jest bilet kwotowy, to pewnie da sie dokupic bilety na "doplate"
    > w kazdym razie na pewno mozesz isc i oddac.

    Nie u wszystkich przewoźników tak się da składać bilety.

    Na przykład, w Lublinie można było "składać" bilety kwotami, tj. 2
    bilety za 1zł (kwoty z sufitu, bo nie pamiętam ile dokładnie kosztowało)
    dawały uprawnienia biletu 2zł. Potem zmienili, tak że liczyły się
    nominały czasowe - czyli 2 ulgowe bilety za 1zł 30 minutowy dawały prawo
    do jazdy godzinę, ale nie dawały prawa do przejazdu "normalnego" 30
    minutowego.

    Teraz może być jeszcze inaczej.

    p. m.