    From: d...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bileciki do kontroli - pytanie ?
    Date: 18 Jun 2005 20:59:12 +0200

    > A tak przy okazji: Kiedys kolega podal adres innego goscia (kumpel z klasy).
    > Kanar powiedzial, ze dostanie poczta kwitek do zaplaty. I co teraz? Siedze
    > sobie w domciu, przychodzi wezwanie. Jak oni mi udowodnia, ze tam bylem, jak
    > nie maja dowodow, nawet podpisu?

    Na protokole-wezwaniu do uiszczenia opłaty dodatkowej musi być uwidoczniony
    rodzaj i numer dokumentu, na podstawie którego ów protokół został sporządzony.
    Jeśli tych danych na nim nie ma, to nic nie zrobią (no chyba, że dane osobowe
    potwierdziła policja lub straż miejska). Natomiast to czy gapowicz raczył
    protokół podpisać czy też nie w ogóle nie ma znaczenia. A ten kanar o którym
    piszesz musiał być jakimś kompletnym frajerem, żeby spisywać dane z
    oświadczenia ustnego.

    Pozdrawiam
    Małgosia (kanar :)