    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Biegły z łodzi
    Date: Tue, 20 Feb 2024 17:14:25 +0100
    <uqdjlm$ef1$5$Shrek@news.chmurka.net> <EHzyN.112189$c1y8.1698@fx15.ams1>
    <uqetm7$smq$2$Shrek@news.chmurka.net> <uNDyN.17333$Fr1.15811@fx11.ams1>
    <uqg783$tm5$4$Shrek@news.chmurka.net> <s2TyN.24351$wDMd.19528@fx07.ams1>
    <uqhi7k$91v$1$Shrek@news.chmurka.net> <epZyN.17744$idBb.597@fx08.ams1>
    <uqipr3$qbc$2$Shrek@news.chmurka.net> <lGxzN.16064$ps1.4911@fx12.ams1>
    <uqmr8i$85f$1$Shrek@news.chmurka.net> <8mYzN.23533$bIG8.15344@fx04.ams1>
    <uqpnni$f5e$1$Shrek@news.chmurka.net> <MVdAN.149683$7uxe.95441@fx09.ams1>
    <uqs9ho$6v0$1$Shrek@news.chmurka.net> <JXyAN.62614$Erzc.31582@fx05.ams1>
    <uquojf$kcq$1$Shrek@news.chmurka.net> <OrDAN.71591$hq1.51108@fx13.ams1>
    <uqvtp4$99p$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <uqvu59$99o$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1ESAN.202417$c1y8.106151@fx15.ams1>

    >> https://www.newsweek.pl/polska/25-i-15-lat-wiezienia
    -dla-mordercow-andrzeja-struja-sprawiedliwy-wyrok/b5
    tz9qp

    > Ponownie przypadek o zupełnie innych warunkach brzegowych. Podduszanie i
    > rażenie tasserem normalnie nie zabija.

    W zasadzie złamanie grdyki i pozostawienie bez pomocy co do zasady
    zabija a już napewno jest określane jako stan zagrożenia życia, więc...

    Ale my nie o tym. Tu zidentyfikowano śmiertelny cios a mimo to drugi
    który w myśl tego toku myślenia śmierci nie spowodowała i w zasadzie
    należałoby go przeprosić i wypuścić dostał 15 lat, No ale nie był
    kulsonem, tylko kulsona tylko trzymał.

    > Zresztą ZCP nie oprotestowałeś
    > mojego stwierdzenia, że kulsony Stachowiaka zabic nie chciały.

    Bo pewnie nie chciały... Dlatego pasuje tu niestety spowodowanie
    śmierci, choć imho w takich przypadkch powinno być zabójstwo z zamiarem
    ewentualnym. Ale rozumiem twój punkt widzenia że zabójstwo ciężko przypisać.

    > Nikt nie uwierzy, ze zadając ciosy nożem (a pewnie nie było to robienie
    > sznyt po rękach), nie chce się kogoś zabić, albo przynajmniej się z tym
    > nie liczy.

    Bo ja wiem... No aledobra - ten drugi żadnego ciosu nożem nie zadał. W
    zasadzie tylko przytrzymał policjanta - to mniej czy więcej niż każdy z
    kulsonów zrobił Stachowiakowi?

    > Nikt nie zakwestionuje, że zadawanie ciosów nożem zabija.

    Nie doceniasz kontrowersyjnego biegłego - a skąd wiadomo że nie miał
    delirium excited? Możesz być na 100% pewny? A jak nie to trzeba umorzyć
    - jak lecimy w chuja to czemu się ograniczać?

    > To już
    > MZ wystarczy.

    O nie zrobił tak naprawdę nic więcej niż każdy z kulsonów na tym
    komisariacie, a w zasadzie mniej niż większość z nich. A mimo to dostał
    15 lat a kulsony jakieś marne przekroczenie uprawnień. Tak to wygląda w
    praktyce...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!