  • Data: 2024-02-20 17:14:25
    Temat: Re: Biegły z łodzi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> https://www.newsweek.pl/polska/25-i-15-lat-wiezienia
    -dla-mordercow-andrzeja-struja-sprawiedliwy-wyrok/b5
    tz9qp

    > Ponownie przypadek o zupełnie innych warunkach brzegowych. Podduszanie i
    > rażenie tasserem normalnie nie zabija.

    W zasadzie złamanie grdyki i pozostawienie bez pomocy co do zasady
    zabija a już napewno jest określane jako stan zagrożenia życia, więc...

    Ale my nie o tym. Tu zidentyfikowano śmiertelny cios a mimo to drugi
    który w myśl tego toku myślenia śmierci nie spowodowała i w zasadzie
    należałoby go przeprosić i wypuścić dostał 15 lat, No ale nie był
    kulsonem, tylko kulsona tylko trzymał.

    > Zresztą ZCP nie oprotestowałeś
    > mojego stwierdzenia, że kulsony Stachowiaka zabic nie chciały.

    Bo pewnie nie chciały... Dlatego pasuje tu niestety spowodowanie
    śmierci, choć imho w takich przypadkch powinno być zabójstwo z zamiarem
    ewentualnym. Ale rozumiem twój punkt widzenia że zabójstwo ciężko przypisać.

    > Nikt nie uwierzy, ze zadając ciosy nożem (a pewnie nie było to robienie
    > sznyt po rękach), nie chce się kogoś zabić, albo przynajmniej się z tym
    > nie liczy.

    Bo ja wiem... No aledobra - ten drugi żadnego ciosu nożem nie zadał. W
    zasadzie tylko przytrzymał policjanta - to mniej czy więcej niż każdy z
    kulsonów zrobił Stachowiakowi?

    > Nikt nie zakwestionuje, że zadawanie ciosów nożem zabija.

    Nie doceniasz kontrowersyjnego biegłego - a skąd wiadomo że nie miał
    delirium excited? Możesz być na 100% pewny? A jak nie to trzeba umorzyć
    - jak lecimy w chuja to czemu się ograniczać?

    > To już
    > MZ wystarczy.

    O nie zrobił tak naprawdę nic więcej niż każdy z kulsonów na tym
    komisariacie, a w zasadzie mniej niż większość z nich. A mimo to dostał
    15 lat a kulsony jakieś marne przekroczenie uprawnień. Tak to wygląda w
    praktyce...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!