  • Data: 2005-10-23 06:28:45
    Temat: Re: Biegły na sali s?dowej
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wilma napisał(a):

    > W panstwie prawa, tak. Wystarczy przeczytac wyrok ze Starbourga w
    > sprawie Sokolowskiego, ktory to polityczny wyrok zaklepal nie kto inny
    > jak sama kurwa w todze, prezes SN, Lech Kutas Gardocki.

    Potrafisz cokolwiek więcej oprócz obrazania jednego z najlepszych
    polskich karnistów, któremu zapewne nie dorastasz do pięt jesli chodzi o
    wiedze na temat prawa? Przypominam, że nigdy nie odpowiedziałeś na moje
    wielokrotnie ponawne pytania o to, gdzie studiowałes prawo, a sądzac po
    poziomie merytorycznym twoich postów odnoszę wrażenie że nigdzie.

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre