  • Data: 2012-09-26 12:10:44
    Temat: Re: Bezprawie polskie
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-26 11:38, SQLwiel pisze:

    > A na co w takim razie bierze kasę UFG? Bo myślałem, że właśnie na to...
    > Czyli kolejny kamyczek na "pomnik bezprawia" :)

    UFG nie jest ubezpieczeniem dla nieubezpieczonych kierowców.

    Nie ma żadnych powodów by nie ściągnął wypłaconej poszkodowanemu
    należności ze sprawcy który nie posiadał ważnego ubezpieczenia OC.

    W przypadku gdy sprawca miał ubezpieczenie a nie miał ważnego przeglądu
    to jeżeli ubezpieczyciel dojdzie do wniosku iż właśnie stan samochodu
    przyczynił się do wypadku też będzie ścigał sprawcę - tutaj UFG nic do
    sprawy.

    --
    spp