  • Data: 2012-09-25 12:36:20
    Temat: Re: Bezprawie polskie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.09.2012 12:31, SQLwiel pisze:

    > Ależ to właśnie jest bezprawie i to do potęgi!

    Histeryzujesz.

    > Po pierwsze - sam "obowiązek płacenia ubezpieczenia" jest bezprawiem.
    > Ubezpieczenie ma być dobrowolne. Albo godzę się ponosić
    > odpowiedzialność, albo się ubezpieczam. Tymczasem "ubezpieczenie

    Sorry winnetou, ale co w przypadku spowodowania szkody przez jakiegoś
    małomajętnego, który w ramach oszczędności nie wykupił ubezpieczenia a
    nie ma nic wartego zajęcia?

    Wymusił pierwszeństwo, ty nie masz ubezpieczenia na leczenie (bo możesz
    nie mieć) - i kto zapłaci za leczenie? Krasnoludki?

    [ciach]

    > Po drugie - jakim cudem (jakim prawem?) obowiązkowe ubezpieczenie ma
    > nadal obowiązywać, skoro zniknął przedmiot ubezpieczenia? Samochód
    > ukradli,

    Zgłaszasz kradzież, wysyłasz papierek do ubezpieczyciela i voila.

    > spalił się, został rozkręcony na części - nieważne. Nie ma! Nie

    Czyli - zezłomowany. W czym problem?

    > jeździ! Nie spowoduje szkody. (Chyba nie każesz mi płacić ubezpieczenia
    > za złodzieja, który jeździ moim skradzionym autem? - A jakim prawem?).
    > Tymczasem obowiązek płacenia OC - zostaje.
    >
    > Tak. *TO JEST BEZPRAWIE*.

    Raczej twoja histeria i ignorancja.