  • Data: 2012-09-25 13:29:05
    Temat: Re: Bezprawie polskie
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:k3s3e5$2bo$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Mark" <t...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    > Taki bandytyzm tylko w Polsce. W Niemczech na przykład możesz wyrejestrować
    > samochód i nie płacisz od tego momentu ani podatku (tam jest drobny roczny
    > podatek rejestracyjny), ani ubezpieczenia...
    >
    > Jak to jest, że ponoć przegląd techniczny też jest obowiązkowy i ponoć ma się
    > obowiązek go płacić nieprzerwanie, ale jak ktoś go nie zrobi po wygaśnięciu
    > ostatniej ważności, to nikt nie zmusza właściciela do zapłaty zaległych opłat?
    > Płaci się dopiero od dnia ponownego przeglądu.

> [...]

    I tu mamy chyba odpowiedź, dlaczego bandziory u władzy nie zezwalają
    wyrejestrować nieużywanego pojazdu bez jego fizycznej kasacji. Gdyby była taka
    możliwość, gdyby był wprowadzony podatek roczny od rejestracji, to banda
    rządząca nie mogłaby pobierać opłat za korzystanie z autostrad... A tak,
    kolesiostwo ma kolejne zyski, a za utrzymanie wszelkich dróg, także za
    autostrady będziemy my wszyscy płacić, chociaż na remonty podżędnych państwo nie
    wydaje żadnych pieniędzy i ich się nie remontuje od Gierka..., a za nowe
    poprzetykane odcinki autostrad firmy z Austrii będą kasować tylko dla zysków...,
    od VIPów z sejmu, jeżdżących na nasz koszt...

    A motłoch won na dziurawe drogi, bo pan jedzie...

    Ale se kurwa stworzyli wygodne życie, kosztem zniewolonego społeczeństwa...

    boukun