  • Data: 2012-09-25 18:19:43
    Temat: Re: Bezprawie polskie
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ula" <a...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:5061d208@news.home.net.pl...
    >A tak,
    >

    > chyba rzeczywiście nie jeździsz po Polsce,
    > bo mnie jakoś rzucają się w oczy prace,
    > które prowadzi się właściwie wszędzie!
    >
    > Tak z 10-12 lat temu ze Szczecina do Krakowa
    > jechało się minimum 9 godzin. Teraz można
    > tę trasę zrobić w 6,5-7. To chyba o czymś świadczy.
    > A robota na odcinkach, które nie są jeszcze dwupasmowe,
    > chociaż wyremontowane wrze! I to nie na długości
    > 2, 3 km. a raczej ponad 100 z 200, które zostały.

    Mnie się natomiast rzuca w oczy zrujnowany kraj, zaorany, rozkradziony, a gdzie
    niegdzie rozkopane, nieukończone budowy. A takich ulic, jest w Polsce 90%
    http://www.youtube.com/watch?v=n33TCutOUrw&list=UUtC
    EqzwCkv3CnEfQ1X1B_5w&index=32&feature=plcp
    http://www.youtube.com/watch?v=CQazVUzpOP0&list=UUtC
    EqzwCkv3CnEfQ1X1B_5w&index=14&feature=plcp

    A tak reszta zrabowanego przez bandę okrągłostołową kraju...
    http://www.youtube.com/watch?v=ggz_O9FCuqQ&list=UUtC
    EqzwCkv3CnEfQ1X1B_5w&index=5&feature=plcp