    From: "treneros" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezpłatna porada prawna - gdzie?
    Date: Fri, 2 Jan 2004 14:16:23 +0100

    Użytkownik "Leszek128" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bt3lfq$64r$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Mam pytanie gdzie w woj. ślaskim mozna uzyskać bezpłatnej porady
    prawnej
    > dotyczącej prawa pracy, dokładnie chodzi mi o napisanie pozwu o
    niewypłaconą
    > odprawa i zaległe delegacje. (sprawa jest troche skomplikowana z
    > delegacjami), byłem już w PIP oni kazali iść do prawnika.

    Witam
    Przy uczelniach prawnych na dzialaja Uniwersyteckie Poradnie Prawne,
    gdzie studenci prawa udzielaja bezplatnie porad w niezbyt zawilych
    sprawach. Z takim pozwem powinni sobie poradzic, tym bardziej ze UPP
    objete jest opieka pracownikow naukowych. Nie jestem pewien czy przy
    Uniwersytecie Slaskim tez dziala UPP, ale raczej tak. Na pewno UPP
    dzialaja w Krakowie, Lodzi, Wroclawiu, Warszawie, Rzeszowie,
    Bialymstoku, Szczecinie, Gdansku.

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-