  • Data: 2015-06-20 01:08:45
    Temat: Re: Bezkarny sprzedawca?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sonn" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5584105f$0$25462$b1db1813$1367588f@news.astrawe
    b.com...

    > No dobra, ale co dalej....? Myslisz, że ktokolwiek odbierze reklamowany
    > towar? Nawet wystapienie z pozwem lub ewentualna egzekucja będą równie
    > skuteczne co korespondencja twórcy wątku.

    Właśnie w tym sprawa. Rzecznik praw konsumenta mnie poinformował że nawet
    postępowanie mediacyjne nie koniecznie przyniesie pozytywne skutki bo jest
    dobrowolne. Radził by wejść na drogę sądową.

    Przedtem wpadłem na pomysl by złożyć wniosek w odpowiednim US czy
    żeczywiście firma składa VAT-7 itp by Bo jak nie wystawiają rachunków to
    byłoby to prawdopodobne. Ale czy wtedy odzyska kasę i pozbędzie się grata?

    Jedno jest pewne że numery telefonu zmieniają jak rękawiczki jednorazowe.