eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBezkarny sprzedawca? › Re: Bezkarny sprzedawca?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.
    giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.ne
    ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "rageofhonor" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <5582d767$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@r...power.pl>
    <558324d0$0$2203$65785112@news.neostrada.pl>
    <mm0rka$t8m$1@node2.news.atman.pl>
    <5583f8a6$0$2198$65785112@news.neostrada.pl>
    <mm0u0a$vgo$1@node2.news.atman.pl>
    <5584105f$0$25462$b1db1813$1367588f@news.astraweb.com>
    Subject: Re: Bezkarny sprzedawca?
    Date: Sat, 20 Jun 2015 01:08:45 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 49
    Message-ID: <5584a109$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-68-70-207.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1434755337 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2189 89.68.70.207:3212
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:748958
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Sonn" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5584105f$0$25462$b1db1813$1367588f@news.astrawe
    b.com...
    >W dniu 2015-06-19 o 13:21, Liwiusz pisze:
    >> W dniu 2015-06-19 o 13:10, rageofhonor pisze:
    >>>
    >>> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    >>> wiadomości news:mm0rka$t8m$1@node2.news.atman.pl...
    >>>> W dniu 2015-06-18 o 22:06, rageofhonor pisze:
    >>>>>
    >>>>> Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w
    >>>>> wiadomości
    >>>>> news:1c764o4yx1xji.dlg@rower.power.pl...
    >>>>>> Dnia Thu, 18 Jun 2015 16:36:13 +0200, rageofhonor napisał(a):
    >>>>>>
    >>>>>>> Jest sobie Sklep internetowy http://tvshop24h.com/. Jak można złozyć
    >>>>>>> reklamację jeśli nikt nie odbiera telefonów ani nie odpowiada na
    >>>>>>> maile?
    >>>>>>
    >>>>>> Spróbuj listem poleconym, najlepiej za potwierdzeniem odbioru, na
    >>>>>> adres
    >>>>>> firmy.
    >>>>>
    >>>>> Będzie to samo co z kurierem. Adnotacja "błędny adres" itp.
    >>>>
    >>>> To dobrze, reklamacja będzie uznana.
    >>>
    >>> W jaki sposób będzie uznana jeśli on żadnego listu, przesyłki itd. nie
    >>> otrzyma bo podał błędny adres?
    >>
    >> Mógł się zapoznać z reklamacją, a podanie fałszywych danych nie obarcza
    >> konsekwencjami klienta, tylko jego.
    >>
    >
    >
    > No dobra, ale co dalej....? Myslisz, że ktokolwiek odbierze reklamowany
    > towar? Nawet wystapienie z pozwem lub ewentualna egzekucja będą równie
    > skuteczne co korespondencja twórcy wątku.

    Właśnie w tym sprawa. Rzecznik praw konsumenta mnie poinformował że nawet
    postępowanie mediacyjne nie koniecznie przyniesie pozytywne skutki bo jest
    dobrowolne. Radził by wejść na drogę sądową.

    Przedtem wpadłem na pomysl by złożyć wniosek w odpowiednim US czy
    żeczywiście firma składa VAT-7 itp by Bo jak nie wystawiają rachunków to
    byłoby to prawdopodobne. Ale czy wtedy odzyska kasę i pozbędzie się grata?

    Jedno jest pewne że numery telefonu zmieniają jak rękawiczki jednorazowe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1