eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBezkarny sprzedawca? › Re: Bezkarny sprzedawca?
  • Data: 2015-06-19 14:51:52
    Temat: Re: Bezkarny sprzedawca?
    Od: Sonn <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-06-19 o 13:21, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2015-06-19 o 13:10, rageofhonor pisze:
    >>
    >> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    >> wiadomości news:mm0rka$t8m$1@node2.news.atman.pl...
    >>> W dniu 2015-06-18 o 22:06, rageofhonor pisze:
    >>>>
    >>>> Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    >>>> news:1c764o4yx1xji.dlg@rower.power.pl...
    >>>>> Dnia Thu, 18 Jun 2015 16:36:13 +0200, rageofhonor napisał(a):
    >>>>>
    >>>>>> Jest sobie Sklep internetowy http://tvshop24h.com/. Jak można złozyć
    >>>>>> reklamację jeśli nikt nie odbiera telefonów ani nie odpowiada na
    >>>>>> maile?
    >>>>>
    >>>>> Spróbuj listem poleconym, najlepiej za potwierdzeniem odbioru, na adres
    >>>>> firmy.
    >>>>
    >>>> Będzie to samo co z kurierem. Adnotacja "błędny adres" itp.
    >>>
    >>> To dobrze, reklamacja będzie uznana.
    >>
    >> W jaki sposób będzie uznana jeśli on żadnego listu, przesyłki itd. nie
    >> otrzyma bo podał błędny adres?
    >
    > Mógł się zapoznać z reklamacją, a podanie fałszywych danych nie obarcza
    > konsekwencjami klienta, tylko jego.
    >


    No dobra, ale co dalej....? Myslisz, że ktokolwiek odbierze reklamowany
    towar? Nawet wystapienie z pozwem lub ewentualna egzekucja będą równie
    skuteczne co korespondencja twórcy wątku.

    --
    Sonn

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1