  • Data: 2005-11-29 11:01:46
    Temat: Re: Becikowa satyra
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP wrote:

    > Taaa .... mowisz ze za malo czasu poswiecam dziecku ? No to daj mi takie
    > pieniadze, ktore sprawią, ze nie bede musial pracowac ;)

    No przeca o to si erozbija, ze panstwo ci da. Wez ty sie przestan
    martwic juz, po prostu rzuc ta robote, na bezrobocie idz i malzonka
    koniecznie tez. Zglosc sie do PUP, ze biedny jestes, ze pracy nie ma, ze
    dzieci chcesz kolejne robic. Oni ci pomoga....

    ;)

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl