  • 1. Data: 2005-11-28 16:41:48
    Temat: Becikowa satyra
    Od: b...@o...pl

    Uchwalenie jednorazowego "becikowego" jest poniżaniem Polaków i niczemu dobremu
    nie służy. Nie można tego również traktować, jako regulacji przejściowej.
    Polsce potrzebne jest uchwalenie konkretnego i natychmiastowego prawa
    wspierania rozwoju rodziny. Należy niezwłocznie przestrzegać obowiązującej
    tymczasem konstytucji i realizować jej postanowienia. Tak n.p. Polacy muszą
    domagać się wdrożenia w życie postanowienia (zgodnie z nakazem) artykułu 18
    Konstytucji RP, stanowiącego o tym, że rodzina, macieżyństwo i rodzicielstwo
    znajdują się pod ochroną i opieką Rzeczypospolitej Polskiej. Zgodnie z tym
    artykułem, a także ze standardami praw człowieka zawartymi w artykule 25
    Konwencji Praw Dziecka, Rzeczpospolita Polska jest zobowiązana do płacenia
    zasiłków rodzinnych na dziecko w wysokości minimum socjalnego i to na każde
    dziecko, bez względu na dochody rodziców. Tak jest w Niemczech. Tam nawet
    Michael Schumacher pobiera zasiłek na dziecko w wysokosci 154 euro (mimo tego
    przeniósł swoją siedzibę do Monako). Sejm powinien uchwalić ustawę o zasiłku na
    dziecko, który wynosiłby 300 złotych miesięcznie na każde dziecko,
    przysługujący wszystkim dzieciom dopóki chodzą do szkoły. Ponadto, sejm
    powinien uchwalić ustawę o zasiłku wychowawczym, przysługującym rodzicom dzieci
    do 24 miesiący ich życia od urodzenia, w wysokości 500 złotych miesięcznie, dla
    rodzin które mają niski dochód w rodzinie. Wszystkim matkom nowo narodzonych
    dzieci powinien przysługiwać w ramach tejże ustawy o zasiłku wychowawczym,
    dwuletni urlop wychowawczy. W Niemczech urlop macierzyński (nie mylić z
    wychowawczym) wynosi 6 tygodni przed planowanym terminem rozwiązania i 8
    tygodni po porodzie, płatny z kasy chorych.

    "Becikowe" to powinny wprowadzać samorządy, według własnych gustów, oczywiście
    też w zgodzie z konstytucją.

    boukun

  • 2. Data: 2005-11-28 16:57:00
    Temat: Re: Becikowa satyra
    Od: "Blady" <maja(no spam)@wp.pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Uchwalenie jednorazowego "becikowego" jest poniżaniem Polaków i niczemu dobremu
    Jaka czesc swojego wynagrodzenia jestes gotow przeznaczyc na realizacje tej polityki
    zakladajac ze zarabiasz.........
    Pozdrawiam
    a poza tym NTG

  • 3. Data: 2005-11-28 16:58:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Blady wrote:
    > Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jaka czesc swojego wynagrodzenia jestes gotow przeznaczyc na realizacje tej
    polityki
    > zakladajac ze zarabiasz.........

    Nie karm trolla...

    Może zdechnie przez zimę?

  • 4. Data: 2005-11-28 17:09:33
    Temat: Re: Becikowa satyra [bluzgi]
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Blady wrote:

    > Jaka czesc swojego wynagrodzenia jestes gotow przeznaczyc na realizacje tej
    polityki
    > zakladajac ze zarabiasz.........

    Ku*wa ani juz ku*wa grosza wiecej ku*wa ile zmozna dokladac ku*wa do
    tych wszyskich nierobow, gornikow, decyzji urzednikow mijajacych sie z
    ekonomia ku*wa dosc, albo wezcie mi juz ku*wa wszystko i rozstrzelajcie.
    I niech w tym jeb*ym kraju zostana sami emeryci, rencisci, gornicy,
    politycy i nieroby i nich se wyplacaja wtedy z budżetu zasilki ku*wa
    jego m*ć!

    No! Rzekłem. Ja. Jarząbek.

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 6. Data: 2005-11-29 07:57:01
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    b...@o...pl napisał(a):

    > Sejm powinien uchwalić ustawę o zasiłku na
    > dziecko, który wynosiłby 300 złotych miesięcznie na każde dziecko,
    > przysługujący wszystkim dzieciom dopóki chodzą do szkoły.

    300zl? A co takiemu dziecku za to kupisz? Waciki?
    To ledwo na 20 falszek dla tatusia wystarczy.

    Ustawa powinna gwarantowac 3000zl na kazde dziecko. Wtedy kazdy by sobie
    zyl dostatnio i bez obaw o przyszlosc swoja i dzieci. A rodzice zamiast
    pracowac mogliby spokojnie wychowywac swoje dziecko.

    I przyrost naturalny od razu bysmy mieli wyzszy niz kroliki i wszyscy by
    zyli dlugo i szczesliwie.

    Zreszta po co sie rozdrabniac? Nie 3000zl, a nawet 30000zl.
    A dla kogo ten wywiad? A to bez kozery powiem ze 300000zl!

  • 7. Data: 2005-11-29 08:23:24
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    Ja nie chce pieniedzy ... chce tylko kogos, kto odbierze dziecko z domu
    i zawiezie do przedszkola, a po przedszkolu sie nim zajmie az do 18:00
    kiedy wracam z pracy ;)

    A jesli bedzie chore, to po prostu zajmie się nim cały dzien ...

  • 8. Data: 2005-11-29 09:34:28
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    KrzysiekPP napisał(a):
> [...]
    > kiedy wracam z pracy ;)
    >
    > A jesli bedzie chore, to po prostu zajmie się nim cały dzien ...

    Moze rodzina zastepcza? Albo adopcja :)

  • 9. Data: 2005-11-29 09:44:33
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Moze rodzina zastepcza? Albo adopcja :)

    Taaa .... mowisz ze za malo czasu poswiecam dziecku ? No to daj mi takie
    pieniadze, ktore sprawią, ze nie bede musial pracowac ;)

  • 10. Data: 2005-11-29 11:01:46
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Taaa .... mowisz ze za malo czasu poswiecam dziecku ? No to daj mi takie
    > pieniadze, ktore sprawią, ze nie bede musial pracowac ;)

    No przeca o to si erozbija, ze panstwo ci da. Wez ty sie przestan
    martwic juz, po prostu rzuc ta robote, na bezrobocie idz i malzonka
    koniecznie tez. Zglosc sie do PUP, ze biedny jestes, ze pracy nie ma, ze
    dzieci chcesz kolejne robic. Oni ci pomoga....

    ;)