  • Data: 2004-07-23 17:28:49
    Temat: Re: Bardzo prosze o pomoc /komornik, wspolnota/
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 23 Jul 2004 18:08:07 +0200, Klub naskrobał(a):

    > No wiec mimo iz ZUS sie do mnie nie przyznal (tzn. nie podal mojego miejsca
    > pracy, nota bebe to samo od 5 lat) splacalam zadluzenie na konto podane na
    > pismie od komornika. Aby nie miec biezacych zaleglosci wplacalam takze
    > czynsz na konto wspolnoty.

    słusznie

    > Okazalo sie jednak, ze mimo wplat od komornika wspolnota takze wciagala
    > biezace wplaty na poczet dlugu. Teraz dostalam nowe wezwanie przed sadowe, z
    > ktorego wynika, iz nie zaplacilam w tym roku ani grosza.

    a co wpisywane było na tutułach przelewów dla spółdzielni?

    > Ja natomiast bylam przekonana, ze mam dlug u komornika a w miare na biezaco
    > jestem ze wspolnota.
    >
    > Czy wspolnota moze traktowac biezace wplaty jako splate dlugu, ktorego
    > egzekwowaniem zajmuje sie komornik?

    nie za bardzo - ale istotny jest przede wszystkim tutuł płatności - czyli
    wola dłużnika co do przeznaczenia określonej wpłaty.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org