  • Data: 2009-07-02 07:15:18
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h2fqsi$lds$1@inews.gazeta.pl...

    > to jak zajecie miejsca bez biletu nie jest zawarciem umowy to na jakiem
    > podstawie kanar cos od ciebie chce skoro nie ma umowy?
    > To tak jakby cie dorwal na ulicy i zaczal cos od ciebie chciec.

    wlasnie dlatego przewoznik za pomoca kanara ma roszczenia do ciebie, a ty
    nie masz miec prawa niczego sobie roscic od przewoznika

    > Wszyscy ci tlumacza, ze jest inaczej a ty dalje jak sciana oporowa.

    megalomania przez ciebie przemawia, raptem jest was 2 czy 3, rowniez jest
    kilka osob zajmujacych moje stanowisko

    > Wez pierwszy z brzegu regulamin MZK i znajdz sobie w nim dokaldnie takie
    > samo zdanie.

    a co mnie regulamin, nad regulaminem stoi k.c. i p.p. a tam jasno jest
    okreslone jak wyglada taka umowa, jakie musi miec spelnione warunki, oraz to
    co cytowalem juz kilka razy, ze zakup biletu jest jedna z form zawarcia
    umowy przewozowej