  • Data: 2009-07-02 09:49:49
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: KRZYZAK <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Lip, 18:05, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Gdzie na bilecie jednorazowym MPK masz określoną trasę przejazdu?
    > Do czasu skasowania bilet jest co najwyżej ofertą, którą przyjmujesz
    > kasując go w autobusie/tramwaju. :)

    Dobre, niezle kombinujecie. Bilet byl juz srodkiem platniczym, teraz
    jest oferta.
    Jakie istotne cechy oferty spelnia kawalek tekturki?
    A skoro reprezentuje oferte, to dlaczego klient ma sie martwic, ze
    stawki sie zmienily?
    I moze byscie sie zdecydowali, czy oferte sie przyjmuje zajmujac
    miejsce w autobusie, czy tez kasujac bilet...

    I co z moim prawem do odstapienia od umowy? Kiedy moge odstapic?

    Prawda jest taka, ze system z biletami komunikacji miejskiej to
    przerzucenie na klienta czesci roboty, ktora powinien wykonac
    przewoznik.
    I jeszcze karanie za to, ze tej roboty nie wykonal. To w koncu, krwa,
    kto wykonuje usluge? Moze jeszcze mam autobus posprzatac, za to ze
    place za przejazd?