  • Data: 2009-07-01 17:20:04
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 1, 6:54 pm, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Że co? Prawo nie zabrania prowadzić firmy przewozowej, która będzie
    > płacić pasażerom za to, że korzystają z jej usług ;)

    Prowadzić ok ale nie zmuszać pasażerów do wykonania dodatkowych
    czynności (samodzielne skasowanie biletu) pod groźbą dotkliwej kary
    pieniężnej. Zasada jest prosta: nie można się odnosić do czegoś
    wstecz! Kupiłem bilet, mam go przy sobie, kierowca mnie wpuścił do
    autobusu - NIE MAM OBOWIĄZKU cokolwiek jeszcze wiedzieć na ten temat
    co muszę wykonać samodzielnie w tym autobusie! Sprawdzenie czy mam
    bilet to nie moja powinność chyba?
    Chodzi o zrzucenie obowiązku regularnego sprawdzania ważności biletów
    na pasażerów stwarzając niedobrą sytuację, że pasażerowie mają się
    sami kontrolować co czasami zostanie zweryfikowane, okazjonalnie i
    niespodziewanie, i wstecz, przez "kontrolerów" o uprawnieniach wręcz
    funkcjonariuszy organów ścigania! Jeżeli pasażer, czysto samodzielnie
    przecież, bo bez żadnych pouczeń i pomocy ze strony pracowników
    przewoźnika, popełni jakiś błąd w czynności kasowania biletu do której
    jest zmuszany szantażem, to wtedy zostanie zażądana duża opłata
    pieniężna o charakterze kary! To bezprawne.