  • Data: 2009-06-30 19:10:12
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: KRZYZAK <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    witek <w...@g...pl.invalid> napisali:

    > nie,
    > kupił tylko środki płatnicze obowiązujące w autobusach

    Chwila, prawo do emisji srodkow platniczych to ma NBP, a nie MPK.

    > nie, jest zapłatą, a nie "tylko potwierdzeniem".

    Skoro jest zaplata, to dlaczego mam placic za usluge, ktora nie zostala
    wykonana?
    Jesli za zawarcie umowy uwaza sie wejscie do autobusu, to co bedzie jesli
    sie zepsuje i nie ruszy z przystanku?
    Co z zasada jednoczesnosci swiadczen?

    > j.w.
    > właśnie dlatego ci nie zwróci, że ni była to zapłata a środek płatniczy.

    Jak mi sie przedrze banknot, to bank go wymieni.