  • Data: 2009-06-30 20:59:17
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    KRZYZAK wrote:

    > Chwila, prawo do emisji srodkow platniczych to ma NBP, a nie MPK.

    dołóż sobie znaki "" i wtedy będzie jaśniej.

    > Skoro jest zaplata, to dlaczego mam placic za usluge, ktora nie zostala
    > wykonana?
    > Jesli za zawarcie umowy uwaza sie wejscie do autobusu, to co bedzie jesli
    > sie zepsuje i nie ruszy z przystanku?

    I masz rację.
    Nieważne czy ruszył czy nie, jeśli nie dowiezie cię tam gdzie chciałeś
    dojechać to umowa nie została wykonana. Z formalnego punktu widzenia na
    skasowanym bilecie masz prawo jechać dalej dowolnym innym autobusem lub
    podstawionym w zastępstwie.
    Jak to zrobić technicznie, żeby w razie kontroli w tym drugim sie nie
    przyczepili to inna sprawa.

    > Jak mi sie przedrze banknot, to bank go wymieni.

    Przewoźnik formalnie tez to powinien zrobić, a niewykorzystane bilety
    odkupić. I tak się dzieje. Z tym, że trzeba przejść przez górę betonu,
    ale da się to zrobić.