  • Data: 2009-07-01 09:31:24
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnh4m6ae.un5.januszek@gimli.mierzwiak.com...

    > Nie masz racji. Umowe zawierasz wsiadajac do pojazdu. Sprawdziłem
    > aktualny zapis w regulaminie przewoźnika w moim mieście (MPK Wrocław)
    > i jest tam par 3 pkt 2 "Podróny zawiera z przewoźnikiem umowę przewozu
    > przez zajęcie miejsca w pojeździe".

    a od kiedy to regulamin stoi ponad kodeksem cywilnym

    poszukaj w sieci, ja zadalem sobie odrobine trudu, wiekszosc przewoznikow za
    zawarcie umowy przewozowej uznaje zakup biletu, do zawarcia takiej umowy
    potrzebna jest obopulna zgoda, taka zgoda wystepuje podczas kupna biletu,
    natomiast jak napisalem wczesniej nie wystepuje u chcacego jechac na gape

    kodeks cywilny tez jansno i wyraznie stwierdza ze do zawarcia takiej umowy
    wymagana jest zgoda obu stron